Odwiedzasz Poland wersję Kee Safety z United States. Czy chcesz aby przenieść Cię na wersję United States?
Pracownicy często muszą wchodzić na przyczepy płaskie lub wagony kolejowe, aby zabezpieczyć ładunek lub usunąć plandeki i inne elementy zabezpieczające przed rozładunkiem.
Bez odpowiedniego zabezpieczenia przed upadkiem są oni narażeni na poważne obrażenia lub śmierć w przypadku niewłaściwego stąpnięcia lub innego wypadku.
Przykładowo, w przypadku pociągów na trasach zelektryfikowanych liniami napowietrznymi, pantograf na dachu lokomotywy jest podtrzymywany przez ciśnienie sprężonego powietrza.
Aparat wymaga okresowych przeglądów profilaktycznych, z których część można wykonać tylko na dachu lokomotywy.W tej sytuacji, jeżeli pracownik ma dostęp do dachu w pobliżu pantografu i nie potrzebuje dostępu do pozostałej części dachu, niedroga kotwica jednopunktowa z samozwijającą się linką asekuracyjną (SRL) może być jedynym potrzebnym systemem powstrzymywania spadania.